Skip to Main Content »

Search Site
ÜDVÖZÖLJÜK A WEBÁRUHÁZUNKBAN

Kapcsolatfelvétel:

  Tel./Fax: 278-23-58, -59

  E-mail:
  papirvar@papirvar.hu
  belyegzorendeles@papirvar.hu
  rendeles@papirvar.hu

 

CMS-ben definiálható bal oldali oszlop HU dfgs

 

 

Vásárlási feltételek

1. Partnerek

Eladó: PAPÍRVÁR Irodaszer Kereskedelmi és Bélyegzőkészítő Kft.
Cím: 1215 Budapest, Ady Endre út 22.
Adóigazgatási szám: 10800430-2-43
Bankszámlaszáma: OTP Bp. IX. 11709002-20544234
Telefon/Fax: 278-23-58, -59
e-mail: papirvar@papirvar.hu

Vevő
A PAPÍRVÁR Irodaszer Kft. internetes áruházában vevői megrendelést rögzítő mindennemű természetes és jogi személy.

2. Szerződés tárgya

A szerződés tárgya jelen internetes áruházban található mindazon árucikk, amire Vevő vásárlási megrendelést rögzít. Vevő az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó információs oldalakon találja meg, azt elfogadta, vagy változtatható tartalom esetén a megrendelés rögzítése előtt igényeinek megfelelően módosította.
A megrendelés rögzítésével Vevő kijelenti, hogy a megrendelt termékek paramétereit elfogadja, és igényeinek mindenben eleget tevőnek ismeri el.

3. Megrendelés összeállítása

A Vevő az árukategóriák segítségével kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket ill. termékeket, megadja a megrendelt terméket azonosító, leíró összes információt, a kosárba helyezi azt, és kitölti a fizetési mód, szállítási és számlázási rovatokat. A megrendelés feladása előtt a kosárban levő termék törölhető, adatai szükség esetén módosíthatók. Értelmezhetetlen adatok megadása esetén a megrendelést Eladó tárgytalannak tekinti. Az adatok helyességét Vevő szavatolja, ezek helytelenségéből származó semminemű gazdasági és nem gazdasági természetű hátrányos helyzetért Eladó nem vonható felelősségre.
A rendszer tájékoztató árat számol és jelenít meg. Attól függően, hogy regisztrált Vevőről vagy új Vevőről van szó, a számításnál az adható árkedvezményeket is figyelembe veszi. A végleges ár meghatározása az eladási ügylet jogerőssé válásakor történik meg, ekkor az Eladó további engedményeket adhat, a másutt meghirdetett mindenkori árpolitikája alapján.
Az általános szerződési feltételek elfogadása után, és csak azután, a Vevő által megadott e-mail címre a rendszer elektronikus levelet küld, melyben a rögzített vevői megrendelés részletei szerepelnek. Az automatikus elektronikus levél nem minősül megrendelés visszaigazolásnak.
Az elektronikus áruházban összeállított vevői megrendelés szerződési ajánlatnak minősül, amelyet az Eladó teljesíthet, de Vevő számára nem minősül semminemű kötelező erejű jogügyletnek.

4. Szállítási feltételek, határidők

Elégtelen készlet esetén a PAPÍRVÁR Irodaszer Kft. ügyfélszolgálata egyeztetés végett kapcsolatba lép a megrendelővel a megrendelő által megadott elérhetőségek valamelyikén.
a) Teljesítési határidő
A munkanapokon 12 óráig beérkező megrendeléseket Eladó 48 órán belül (2 munkanap) teljesíti.
A 12 óra után beérkezett megrendelés szállítás határideje 1 munkanappal meghosszabbodik.
b) Szállítási mód
A szállítási módot a Vevő határozza meg. A megrendelt áru átvehető az Eladó telephelyén, vagy Eladó kézbesítő szolgálattal Magyarország egész területén a megadott szállítási címre szállíttatja.
- Megrendelt áru átvétele
A teljesített megrendelést Vevő személyesen vagy megbízottja útján átveheti Eladó telephelyén, a teljesítés napján K-Cs: 17; P: 16 óráig. A megrendelt és át nem vett termékeket Eladó 3 munkanapig díjmentesen tárolja. Három munkanap után jogosult tárolási díjat felszámolni.
- Kézbesítő szolgálatot igénybe vevő szállítási mód megrendelése esetén, Eladó, a megrendelés teljesítése után kézbesítésre átadja azt szerződött kézbesítő partnerének.
A kézbesítő szolgálat a következő munkanapon végzi a kézbesítést munkaidőben a Vevő által megadott szállítási címre.

5. Vételár, fizetési feltételek

Az internetes áruházban az árucikkek és szolgáltatások mellett feltüntetett ár tájékoztató jellegű, amely tartalmazza az általános forgalmi adót. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Szállítási költség:

-Bruttó 20.000 Ft számlaértéket meghaladó árurendelés esetén a kiszállítás Budapest, Szigetszentmiklós,  Szigethalom és Halásztelek területén belül díjmentes. Minden ettől eltérő esetben a szállítási kondíciók  meghatározása egyedileg történik. A  szállítás költségének pontos egyeztetésére az elektronikus megrendelést  követően a telefonos megkereséssel  kerül sor.

A vételár kiegyenlítésének módja:
- Fizetés utánvéttel: a megrendelt termékek árát, valamint kézbesítő szolgálat igénybe vétele esetén ennek esetlegesen felmerülő díját is, Vevő a csomag átvételekor fizeti meg.
- Megállapodás szerint: Eladó és Vevő külön megállapodása esetén a fizetés banki átutalással is lehetséges.
Az eredeti számlát Vevő az áruval együtt megkapja.

6. Az elállás joga

Ha Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában a vállalt határidő alatt teljesíteni, köteles erről Vevőt haladéktalanul tájékoztatni.

7. Adatok, adatvédelem

Értelmezhetetlen adatok megadása esetén Eladó a megrendelést tárgytalannak tekinti.
Eladó birtokába jutott adatokat elektronikus rendszerében tárolhatja, de bizalmasan kell kezelnie, és kizárólag a rendelések teljesítéséhez használja fel. Semmilyen formában nem adhatja azokat tovább.

8. Egyéb

A megjelenített színek tájékoztató jellegűek, monitoronként eltérő árnyalatot mutathatnak.
A szerződés által nem szabályozott egyéb feltételekre a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet, a 2001. évi CVIII. törvény és a PTK előírásai az irányadók.

A kosár tartalma:

Jelenleg nincs termék az Ön kosarában.